به گزارش مشرق، فورد F-۱۵۰ در چهار تیپ موجود است؛ قیمت پایه Pro از ۳۹ هزار و ۹۷۴ دلار، XLT با ۵۲ هزار ۹۷۴ دلار ، لاریات ۶۷ هزار و ۴۷۴ دلار و نسخه پلاتینیوم از ۹۰ هزار و ۸۷۴ دلار شروع میشود.
قیمت GMC هامر EV ادیشن یک از ۱۱۰ هزار و ۲۹۵ دلار شروع میشود. نسخه EV۳X با قیمت ۹۹ هزار و ۹۹۵ دلار ، EV۲X با قیمت ۸۹ هزار و ۹۹۵ دلار و EV۲ با قیمت ۷۹۹۹۵ دلار در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهند شد.
پیشرانه: فورد F-۱۵۰ دارای باتری استاندارد با برد طولانی است؛ باتری برد استاندارد ۴۵۲ اسب بخار قدرت تولید میکند، در حالی که باتری با برد طولانی ۵۶۳ اسب بخار قدرت دارد. هر دو دارای گشتاور ۷۷۵ پوند فوت هستند.
GMC هامر EV ادیشن یک تا ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۵۰۰ پوند فوت گشتاور دارد. EV۳X قرار است تا ۸۳۰ اسب بخار با همین گشتاور وارد بازار شود.
مدت زمان شارژ: فورد F-۱۵۰ میتواند از شارژرهای سریع DC سطح ۲ یا سطح ۳ استفاده کند. باتری با برد استاندارد حدود ۶۵ کیلومتر در ۱۰ دقیقه، با شارژر سریع ۱۵۰ کیلوواتی شارژ میشود و باتری با برد طولانی مدت، حدود ۸۶ کیلومتر را در همان زمان اضافه میکند.
GMC هامر EV همچنین میتواند از شارژ سریع DC سطح ۲ یا سطح ۳ استفاده کند. نسخه یک با شارژر سریع DC در ۱۲ دقیقه مسافت ۱۶۰ کیلومتر را می پیماید.
فضای داخلی: F-۱۵۰ دارای فضای داخلی سادهتری در تریمهای پایه است که مقرون به صرفه هم هستند. در تریمهای بالاتر که گران تر میشوند، فضای داخلی همانند هامر EV میشود. GMC هامر EV یک پیکاپ لوکس برای افرادی است که بودجه کمی دارند.
GMC هامر EV دارای یک صفحه نمایش لمسی ۱۳.۴ اینچی است؛ این سیستم مبتنی بر اندروید، از موتور Unreal Engine استفاده شده در بازیهای ویدیویی پشتیبانی میکند.
هنگام تغییر حالت رانندگی، اتصالات Apple CarPlay و Android Auto فعال میشوند.
فورد F-۱۵۰ دارای صفحه نمایش لمسی ۱۲.۰ اینچی در تریمهای پایه با Apple CarPlay، Android Auto، اتصال Wi-Fi ۴G LTE و ناوبری است. دو تریم برتر دارای صفحه نمایش لمسی ۱۵.۵ اینچی هستند.
هر دوی این پیکاپها آفرودهای توانمندی هستند، اما GMC هامر EV دارای ویژگی به نام Crabwalk (حرکت خرچنگی) است که در پیکاپهای دیگر یافت نمیشود. قابلیت حرکت خرچنگی، این اجازه را میدهد تا پیکاپ GMC هامر EV تقریباً عمودی حرکت کند؛ درست مانند یک خرچنگ که می تواند در موقعیتهای آفرودی فاقد فضای زیاد برای مانور، مفید باشد.